Általános Szerződési Feltételek

www.tergyogyitas.hu

Hatályba lépés ideje: 2025.05.01.

Bevezetés

Jelen dokumentum Pilling Tünde E.V. (székhely: 2371 Dabas, Szent János út 32., adószám: 90564404-1-33, nyilvántartási szám: 59803915, a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett www.tergyogyitas.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül történő vásárlásokra vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza.

 

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF). A Weboldalon történő vásárlással Ön elfogadja jelen ÁSZF minden pontját.

 

Szolgáltató adatai

 

  • Név: Pilling Tünde E.V.
  • Székhely: 2371 Dabas, Szent János út 32.
  • Adószám: 90564404-1-33
  • Nyilvántartási szám: 59803915
  • Nyilvántartó hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)
  • Bankszámlaszám: 11773054-06569477-00000000
  • Elérhetőség: hello@tergyogyitas.hu | +36 30 338 4571
  • Weboldal: www.tergyogyitas.hu

 

Tárhely szolgáltató adatai:

Tárhely szolgáltató neve: Rackhost Zrt.

Tárhely szolgáltató címe: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

Adószáma: 25333572-2-06

Cégjegyzékszáma: 06-10-000489

Telefonszáma: +3614451204

Holnapja: www.rackhost.hu

E-mail címe: info@rackhost.hu

Fogalmak

Felek: Az Eladó és a Vevő (Fogyasztó vagy Vállalkozás), együttesen.
Fogyasztó: Az a nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy, aki gazdasági vagy szakmai tevékenysége körén kívül jár el.
Fogyasztói szerződés: Olyan szerződés, amelynek egyik alanya Fogyasztónak minősül.
Jótállás:

  • Önként vállalt jótállás: A Polgári Törvénykönyv szerinti, a szerződés megfelelő teljesítéséért az Eladó által önként vállalt többletkötelezettség.
  • Kötelező jótállás: Jogszabályon alapuló jótállási kötelezettség, amely bizonyos termékek esetén előírt.
    Szerződés: Az Eladó és a Vevő (Fogyasztó vagy Vállalkozás) között létrejövő adásvételi szerződés, amelyet a webshopon és elektronikus kommunikáción (e-mail) keresztül kötnek meg.
    Távollévők között kötött szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a felek egymás fizikai jelenléte nélkül, távértékesítési rendszer keretében kötnek meg, kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz (pl. webshop, e-mail) alkalmazásával.

Áru: A Térgyógyítás webshop kínálatában szereplő, megvásárolható termékek, amelyek lehetnek:

  • Fizikai termékek, amelyeket csomagküldő szolgáltató szállít házhoz vagy csomagpontra (pl. Térgyógyítás otthoni készlet, programozott kristályok, gyógynövényes füstölő,  gyertya, stb.).
  • Digitális tartalmak, amelyeket vásárlás után elektronikusan lehet letölteni (pl. Térgyógyító zene, vezetett meditáció).
  • Digitális elemeket tartalmazó fizikai termékek, amelyekhez digitális tartalom is kapcsolódhat (pl. kristályokhoz tartozó meditációs útmutató).

Szolgáltatás: A Térgyógyítás keretében nyújtott, megrendelés alapján elvégzett energetikai tevékenységek, amelyek célja az egyén vagy a tér energetikai tisztítása, harmonizálása. A szolgáltatások lehetnek:

  • Személyes jelenlétet nem igénylő energetikai kezelések, amelyeket a szolgáltató távolból végez (pl. aura tisztítás).
  • Személyes jelenlétet igénylő szolgáltatások, amelyek a megrendelő által megadott helyszínen történnek (pl. energetikai tértisztítás a megrendelő otthonában).

Képzés: A Térgyógyítás módszereit átadó oktatási tevékenységek, amelyek személyesen vagy online formában is elérhetők. A képzések célja az önálló energetikai tisztítás elsajátítása, valamint az egyéni energetikai érzékelés és tisztítás fejlesztése. Az online képzésekhez digitális tananyagok, videók és hanganyagok tartozhatnak.

Vételár
Az áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért vagy a digitális szolgáltatás nyújtásáért fizetendő ellenszolgáltatás.

Digitális elemeket tartalmazó áru
Olyan ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, úgy, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit. (Pl. letölthető meditációs zene, online képzés.)

Funkcionalitás
A digitális elemeket tartalmazó áru, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás azon képessége, hogy a céljának megfelelő funkciókat betöltse.

Webshop
A webshopunk, amelyen a szerződéskötés megvalósul.

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz
Olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz lehet például az internetes felület (webshop), e-mail, stb.

Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre, az Általános szerződési feltételeink elfogadásával.

Árak:
Az árak forintban értendők. A Térgyógyítás (Pilling Tünde E.V.) alanyi adómentes, ennek megfelelően az árak nem tartalmaznak ÁFÁ-t. Az árak bruttó árak, melyek ÁFA-t nem tartalmaznak. Fenntartjuk az árváltoztatás jogát.

ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Ön és a Térgyógyítás (Pilling Tünde E.V.) közötti jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön rendelése leadásával elfogadja a Térgyógyítás Általános szerződési feltételeit, melyek a megkötésre kerülő szerződés részét képezik.

 

Vonatkozó jogszabályok:

  • 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
  • Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.

 

A bírság összege kis- és középvállalkozás számára 15.000 – 500.000 Ft-ig, 100 millió Ft feletti éves nettó árbevétellel rendelkező nagyvállalat számára pedig 15.000 Ft-tól a vállalat éves nettó árbevételének 5%-áig, legfeljebb 500 millió Ft-ig terjedhet.


A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó az Árukat, illetőleg Vállalkozásunk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:
E-mail cím: hello@tergyogyitas.hu
Telefonszám: +36 303384571

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Vállalkozásunkkal panaszát. A panasz vonatkozhat a Vállalkozásunk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely az áru forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt Vállalkozásunk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Vállalkozásunk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Vállalkozásunk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Vállalkozásunk álláspontját köteles megindokolni. Vállalkozásunk köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:

  • Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
  • Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
  • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
  • Vállalkozásunk nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
  • Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
  • Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
  • A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén

Vállalkozásunk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válasszunk másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Vállalkozásunk a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint Vállalkozásunk Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

Abban az esetben, ha Vállalkozásunk és a Fogyasztó közötti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás:
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó Vállalkozásunkkal közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A Békéltető Testületi eljárásban Vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján Vállalkozásunk köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha Vállalkozásunk székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, Vállalkozásunk együttműködési kötelezettsége a Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben fenti együttműködési kötelezettségünknek nem teszünk eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírság kiszabása van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.

 


Tartalmaznia kell a kérelemnek:

  • Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
  • Fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
  • Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
  • Testület döntésére irányuló indítványt
  • Fogyasztó aláírását
  • Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését

Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a vállalkozás panaszt elutasító írásbeli nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).

Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.

További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu

További információ a területileg illetékes Békéltető Testületekről: 
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72 507-154

Fax: 06-72 507-152

E-mail cím: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76 501-500, 06-76 501-525, 06-76 501-523

Fax: 06-76 501-538

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66 324-976

Fax: 06-66 324-976

E-mail cím: eva.toth@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46 501-091, 06-46 501-870

Fax: 06-46 501-099

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1 488-2131

Fax: 06-1 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62 554-250/118

Fax: 06-62 426-149

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22 510-310

Fax: 06-22 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96 520-217

Fax: 06-96 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52 500-710

Fax: 06-52 500-720

E-mail cím: korosi.vanda@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36 429-612

Fax: 06-36 323-615

E-mail cím: hkik@hkik.hu


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56 510-621, 06-20 373-2570

Fax: 06-56 510-628

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34 513-027

Fax: 06-34 316-259

E-mail cím: szilvi@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32 520-860

Fax: 06-32 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.

Telefonszám: 06-1 269-0703

Fax: 06-1 474-7921

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefonszám: 06-82 501-026

Fax: 06-82 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42 311-544

Fax: 06-42 311-750

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74 411-661

Fax: 06-74 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94 312-356

Fax: 06-94 316-936

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88 429-008

Fax: 06-88 412-150

E-mail cím: bekelteto@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92 550-513

Fax: 06-92 550-525

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, fogyasztói regisztrációt követően, a weboldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez egy módja a távolsági korlátok nélküli fogyasztói jogérvényesítésnek.

A fogyasztó panaszt tehet az online vásárolt áruval/szolgáltatással kapcsolatban.

Önnek és az Ön által bepanaszolt vállalkozásnak lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon közösen kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.

Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Szerzői jogok: Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos (Pilling Tünde E.V.) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

 

Részleges érvénytelenség és magatartási kódex: Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételeink egy pontja jogilag hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

Vállalkozásunknak a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe nincsen.

 

Műszaki védelmi intézkedések és digitális adattartalom működése:

A szerverek, melyek a weboldalunkon megjelenő adatokat biztosítják, 99,9%/év feletti elérhetőséggel rendelkeznek. A teljes adattartalmat folyamatosan mentjük, rendszeres időközönként, ha gond adódna, úgy az eredeti adatok visszaállíthatók. Az adatok, melyek weboldalunkon megjelennek, MySQL, illetve MSSQL adatbázisban kerülnek tárolásra. Ezen adatokat érzékeny mivoltukból adódóan megfelelő erősségű titkosítással tároljuk, kódolásukhoz pedig hardveres támogatást használunk, mely processzorba van építve.

Áruk tulajdonságai:

Weboldalunkon az értékesítésre szánt áruk tulajdonságairól az adott áru oldalán található leírás szolgáltat információt.

Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:

A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség az Ön által megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért Ön felelős. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát, a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük az áru(kat). Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy a vállalkozás jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károk, költségek Ön részére történő áthárítására. A vállalkozás a hibás adatbevitel miatt való teljesítésért kizárja felelősségét. Az elírt e-mail cím vagy postafiókja telítettsége következtében a visszaigazolás kézbesíthetetlennek minősül, ezáltal a szerződés megvalósulását (meg)akadályozhatja.

Eljárás hibás ár esetén:

A vállalkozás kizárja felelősségét minden gondossága ellenére, továbbá az informatikai rendszer meghibásodásából eredő, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft
  • Kedvezményt helytelenül feltüntető ár (pl.: Áru eredeti ára: 3.000 Ft, kedvezmény: 20%, kedvezményes ár: 500 Ft, hiszen ebben az esetben a helyes árnak 2.400 Ft-nak kellene lennie helyesen).

Amennyiben hibás ár került feltüntetésre, a vállalkozás tájékoztatja Önt az esetről, és felkínálja az áru helyes áron való megvételének lehetőségét, így az Ön döntése értelmében vagy megrendeli a helyes áron az árut, vagy következmények nélkül elállhat a vásárlástól.

Webshop használata

Webáruházunkban regisztráció nélkül, egyszerűen vásárolhat. A termékeket kategóriákba rendezve találja meg, a kiválasztott termékre kattintva részletes leírást, képet és árat is lát. Az esetleges akciók jól láthatóan, a kezdő és záró időponttal (vagy a készlet erejéig) vannak feltüntetve.

Ha szeretne megvásárolni egy terméket, adja meg a kívánt mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti, módosíthatja vagy akár törölheti is a benne lévő tételeket. Ha végzett a válogatással, a „Megrendelés” gombra kattintva elindíthatja a vásárlási folyamatot.

A rendeléshez meg kell adnia a következő adatokat: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, valamint – ha eltér – a szállítási cím is. Ezután választhat fizetési és szállítási módot. Ezek a visszaigazoló e-mailben is szerepelni fognak. A termékek mellett minden esetben látható a pontos ár.

A rendelés elküldése után automatikusan visszaigazoló e-mailt kap, amely jelzi, hogy rendelése megérkezett hozzánk.

 

Rendelés feldolgozása és a szerződés létrejötte

A rendelés leadása után azonnali automatikus e-mailt küldünk, amely csak a rendelés beérkezését igazolja – ez még nem jelenti azt, hogy elfogadtuk a rendelést, és nem minősül szerződéskötésnek.

A szerződés akkor jön létre, amikor egy második e-mailben visszaigazoljuk, hogy elfogadtuk a megrendelést, és a fizetés megérkezett. Ez a visszaigazolás jelenti a megrendelés véglegesítését, és innentől kezdve számítjuk a teljesítési határidőt is.

Ha a rendelés elküldése után 48 órán belül nem kap tőlünk semmilyen visszajelzést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken – előfordulhat, hogy technikai hiba miatt nem érkezett meg a rendelése.

 

Fontos tudnivalók a rendelésről

A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva Ön ajánlatot tesz, amely fizetési kötelezettséggel jár. Ha ezt az ajánlatot 48 órán belül nem igazoljuk vissza, az ajánlati kötöttség megszűnik.

A visszaigazoló e-mail kézhezvétele után, ha hibás adatot észlel, kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül jelezze számunkra.

Fizetési módok

A webáruházban a következő fizetési módok közül választhat:

  1. Banki előre utalás
    A rendelés leadása után e-mailben elküldjük Önnek az utaláshoz szükséges adatokat. Amint az összeg megérkezik a bankszámlánkra, elindítjuk a csomag összeállítását és a választott szállítási mód szerint kézbesítjük a megrendelt termékeket.
  2. Online bankkártyás fizetés
    Lehetőség van azonnali, biztonságos bankkártyás fizetésre a rendelés véglegesítésekor. A tranzakció a Stripe rendszerén keresztül történik. Ebben az esetben a fizetés beérkezését követően automatikusan elindítjuk a rendelés feldolgozását és kiszállítását.

 

Árak és fizetési feltételek

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, azonban az alanyi adómentesség miatt nem tartalmaznak áfát. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására. A megrendelés teljesítése minden esetben a fizetés beérkezése után történik.

 

Szállítási és teljesítési feltételek

A megrendelés során lehetősége van kiválasztani a kívánt szállítási módot. A Térgyógyítás webshopban vásárolt termékek kiszállítása Magyarország területén belül és külföldre is lehetséges, az alábbi futárszolgálatok egyikével: MPL, Foxpost, GLS, DHL, Packeta. A választható lehetőségek a rendelési folyamat során jelennek meg, és a szállítási díjak is a megrendelés véglegesítése előtt, a pénztár oldalon láthatók.

Belföldi szállítás esetén a csomag várhatóan a fizetés beérkezésétől számított 2–5 munkanapon belül kézbesítésre kerül.

Külföldi szállításra is van lehetőség. Ebben az esetben a szállítási díj és a várható szállítási idő az adott célország és a kiválasztott szállító szolgáltató alapján automatikusan kiszámításra kerül a megrendelési folyamat során.

Teljesítési határidő
A megrendelés teljesítésére irányadó általános határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Amennyiben a teljesítés ezen határidőn belül nem történik meg, Ön jogosult póthatáridőt adni számunkra. Ha a póthatáridő alatt sem történik meg a teljesítés, Ön jogosult a szerződéstől elállni.

Jogfenntartás és kikötés
Amennyiben korábban rendelt tőlünk, de a csomagot nem vette át (kivéve, ha az elállási jogával élt), és az „Nem kereste” jelzéssel visszaérkezett hozzánk, vállalkozásunk csak akkor vállalja újabb rendelés teljesítését, ha a vételár és a szállítási díj előre kifizetésre kerül.

Online fizetés esetén a csomag csak akkor kerül átadásra a futárszolgálatnak, ha meggyőződtünk a fizetés sikeres teljesítéséről. Amennyiben a vételár nem került teljes egészében kiegyenlítésre, felhívjuk a figyelmét a hiányzó összeg pótlására.

 

Külföldi értékesítés

Bár elsősorban Magyarország területén vállaljuk a megrendelt áruk kiszállítását, külföldi szállításra is lehetőség van.

Külföldi vásárlás esetén az Általános Szerződési Feltételek teljes körűen érvényesek. Fogyasztónak minősül az a természetes személy, aki valamely EU-tagállamban nagykorú, vagy ott lakóhellyel rendelkezik, és a vásárlás során nem gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében jár el. Vállalkozásnak az a jogi vagy természetes személy minősül, aki az Európai Unión belül, letelepedési hellyel rendelkezőként gazdasági tevékenysége keretében vásárol terméket vagy vesz igénybe szolgáltatást.

A vásárlás elsődleges nyelve magyar. Nem vagyunk kötelesek a Fogyasztó tagállamának hivatalos nyelvén kommunikálni, és nem vállaljuk a külföldi tagállamok nemzeti jogában meghatározott, az adott termékkel kapcsolatos szerződésen kívüli követelmények teljesítését.

A külföldi vásárlók is az Általános Szerződési Feltételek szerint élhetnek jogaikkal. Online fizetés esetén a fizetés a vállalkozásunk által meghatározott pénznemben történik. A csomag átadása előtt minden esetben meggyőződünk a teljes összeg – beleértve a szállítási díjat is – kifizetéséről. Ha ez nem történik meg, értesítjük Önt az összeg kiegészítésének szükségességéről.

A nem magyarországi vásárlók is igénybe vehetik a Magyarországon elérhető szállítási lehetőségeket, amennyiben azok az adott országban is elérhetőek. Külföldi szállítási igény esetén a kiszállítás külön díj megfizetéséhez kötött.

 

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján:

Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról:
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja alapján kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása, üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek értelmében jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállás jogával! A Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján indokolás nélküli elállási jog illet meg. A Fogyasztó gyakorolhatja elállási jogát az áru adásvételére irányuló szerződés esetén az áru átvételének napjától számított 14 napos határidőn belül. A Fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja a szerződés megkötésének és az áru átvételének napja közti időszakban is. Amennyiben a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, megilleti őt a szerződés megkötése előtt az ajánlat visszavonásának joga, mely megszünteti a szerződés megkötésére irányuló ajánlati kötöttséget.

Elállási nyilatkozat, Fogyasztó elállási és felmondási joga:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát a Fogyasztó az erre vonatkozó nyilatkozata útján gyakorolhatja.

Fogyasztói elállási nyilatkozat érvényessége:
Határidőben érvényesítettnek tekintjük az elállási jogot, amennyiben a Fogyasztó nyilatkozata határidőn (14 napon) belül elküldi részünkre. A Fogyasztót terheli a bizonyítás, miszerint elállási jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Vállalkozásunk a Fogyasztó elállási nyilatkozatának beérkezése után elektronikusan visszaigazolja a Fogyasztó számára az elállási jog gyakorlásának tényét, illetve tudomásul vételét.

Vállalkozásunk kötelezettsége a Fogyasztó elállása esetén:

  • Vállalkozásunk visszatérítési kötelezettsége:
    Ha a Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján eláll a szerződéstől, Vállalkozásunk az elállásról történő tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, a teljesítéssel összefüggő költségeket is beleértve, mint a szállítási díj. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezen rendelkezés nem vonatkozik a szokásos, kevésbé költséges szállítási módtól eltérő szállítási mód választásával okozott többletköltségekre.
  • Vállalkozásunk visszatérítési kötelezettségének módja:
    A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján történő elállás/felmondás esetén Vállalkozásunk a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyezően téríti vissza. A Fogyasztó jóváhagyása esetén Vállalkozásunk a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, azonban a Fogyasztót ebből adódó többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan megadott bankszámlaszám vagy postacím miatti késedelem folytán Vállalkozásunkat nem terheli felelősség.
  • Többletköltségek:
    Ha a Fogyasztó a szokásos, kevésbé költséges szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, Vállalkozásunk nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget. Ilyenkor visszatérítési kötelezettségünk a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn.
  • Visszatartási jog:
    Vállalkozásunk visszatarthatja a Fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a Fogyasztó vissza nem küldte az árut vagy egyértelműen nem igazolta, hogy visszaküldte. Utánvéttel, illetve portósan feladott csomagokat nem fogadunk el.

Fogyasztó kötelezettségei elállása/felmondása esetén:

  • Áru visszaszolgáltatása:
    Ha a Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján eláll a szerződéstől, az árut haladéktalanul, legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni vagy Vállalkozásunk által az áru átvételére jogosult személynek átadni. Határidőben teljesítettnek minősül a visszaküldés, ha a Fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi.
  • Áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése:
    Az áru visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az árut Vállalkozásunk címére szükséges visszaküldeni. Ha a Fogyasztó a szerződést a teljesítés megkezdése után mondja fel, a felmondás Vállalkozásunkkal való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat köteles Vállalkozásunk számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja, hogy az így megállapított összeg túl magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Utánvéttel, illetve portósan feladott csomagokat nem fogadunk el.
  • Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért:
    A Fogyasztó felel az áru jellegének, tulajdonságának, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Elállási jog a következő esetekben nem gyakorolható:
Felhívjuk figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben.

A fogyasztónak a fizikai termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Nem gyakorolható az elállási jog:

  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén, amennyiben a teljesítés megkezdésére a fogyasztó kifejezett beleegyezésével, a 14 napos határidő lejárta előtt kerül sor, illetve a szolgáltatás teljes körű teljesítését követően.
  • Egyéni konzultációs időpont esetén, ha a vásárló azt 24 órán belül mondja le, az elállás nem érvényesíthető, és a szolgáltatás ellenértéke nem jár vissza.
  • Részben vagy egészben felhasznált termék esetén.
  • Olyan nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetén, amelyhez a fogyasztó a teljesítés megkezdése előtt nem járult hozzá kifejezetten, vagy a letöltést követően, mivel az ilyen tartalmat a fogyasztó a letöltés vagy hozzáférés megkezdésével már birtokba vette, és annak visszavonása nem lehetséges.

Elállási szándékát írásban kell jeleznie a hello@tergyogyitas.hu e-mail címen. A terméket az elállás esetén a vásárló saját költségén köteles visszaküldeni. A visszatérítés a termék visszaérkezését követő 14 napon belül történik meg.

Időpont-módosítás és lemondás egyéni szolgáltatás esetén:

Egyéni konzultáció esetén a megrendelt szolgáltatás időpontja legkésőbb 24 órával korábban módosítható vagy lemondható, kizárólag telefonon vagy e-mailben. 24 órán belüli lemondás esetén a konzultáció megtartottnak minősül, visszatérítésre nincs lehetőség.

A teljesítés szerződésszerűségének egyedi követelményei digitális elemeket tartalmazó áru esetén

 Vállalkozásunknak biztosítania kell, hogy a fogyasztó tájékoztatást kapjon a termék digitális tartalmának, vagy az azzal kapcsolatos digitális szolgáltatás olyan frissítéseiről, amelyek a termék szerződésszerűségének fenntartásához szükségesek. Azonban, mivel a Térgyógyító zenék és meditációk nem igényelnek frissítéseket és további szolgáltatásokat a vásárlás után, ezek a termékek nem tartalmaznak folyamatos frissítéseket vagy további tevékenységeket a vállalkozás részéről. A vásárló a terméket egyszeri letöltés formájában kapja meg, és a letöltést követően nincs szükség további beavatkozásra.

Vállalkozásunk a terméket a vásárláskor és a letöltéskor teljesítette, és nem szükséges további frissítéseket biztosítanunk, mivel a termék nem igényel folyamatos szolgáltatást. Az adásvételi szerződés alapján a termék megfelel a szerződéses feltételeknek, és a teljesítés a letöltéssel megtörtént.

Ha a vásárló a letöltött terméket nem használja fel megfelelő módon, vagy nem követi a vásárláshoz tartozó tájékoztató utasításokat, akkor a vállalkozás nem felel a termék használatából eredő hibákért, amennyiben azok a helytelen használatból fakadnak.

Amennyiben a vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott arról, hogy a termék nem tartalmaz frissítéseket vagy további szolgáltatásokat, és ezt kifejezetten elfogadta, akkor a vállalkozás nem felelős az esetleges eltérésekért a szerződéses feltételekhez képest.

A termék az adásvételi szerződés alapján egyszeri letöltés formájában teljesítettnek tekinthető, és mivel a digitális tartalom nem igényel folyamatos szolgáltatást vagy frissítést, a vállalkozás nem köteles további frissítéseket biztosítani a termékhez.

 

Kellékszavatosság

A megrendelő a vásárolt termékekkel kapcsolatos kellékszavatossági jogát gyakorolhatja a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet szerint. Kellékszavatosság akkor érvényesíthető, ha a termék a megrendeléskor nem felelt meg a szerződésben meghatározott feltételeknek, vagy ha a termék a rendeltetésszerű használat során hibát mutatott.

A kellékszavatosság a vásárlás időpontjától számított két éven belül érvényesíthető, és a vásárló jogosult a termék cseréjére vagy javítására. A kellékszavatosság érvényesítése során a következő szabályok érvényesek:

  • Fizikai termékek esetében (pl. Térgyógyító otthoni készlet): ha a termék sérülten vagy hibásan érkezik meg, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy amennyiben ez nem lehetséges, a termék visszavételét és a vételár visszatérítését.
  • Digitális tartalom esetén (pl. letölthető hanganyag, meditációs zene): ha a digitális tartalom nem működik rendeltetésszerűen, vagy nem tölthető le, a vásárló kérheti új letöltési lehetőség biztosítását.

A kellékszavatosság érvényesítésére a következő feltételek vonatkoznak:

  1. A termék átvételétől számított két éven belül kell érvényesíteni a kellékszavatosságot.
  2. Szolgáltatások esetén: A szellemi és energetikai szolgáltatások (pl. aura tisztítás, térgyógyítás) esetében, mivel a hatások szubjektívak, és a tapasztalatok egyénenként eltérhetnek, a kellékszavatosság nem alkalmazható a szolgáltatás eredményére. Ha a szolgáltatás nem a megbeszéltek szerint, hibásan teljesítésre került (pl. elmaradt a tisztítás, vagy nem az előre meghatározott időben zajlott le), akkor a megrendelő kérheti a szolgáltatás újbóli teljesítését vagy a szolgáltatásért fizetett összeg visszatérítését.

Nem minősül hibás teljesítésnek, és nem jogosít kellékszavatossági igény érvényesítésére:

  • ha a vásárló az energetikai vagy spirituális szolgáltatás hatásait nem érzékeli, mivel a spirituális és energetikai tisztítások hatása egyénenként változó lehet;
  • ha a hatás elmaradása a vásárló belső (pszichés, energetikai) állapotából ered, vagy a rendeltetésszerű használat és az instrukciók figyelmen kívül hagyása miatt következik be (pl. nem végezte el megfelelően az otthoni tértisztítást);
  • ha a szolgáltatás megfelelő módon, de szubjektíven nem hozta meg a kívánt eredményt.

A megrendelő a kellékszavatosságot az alábbi módon érvényesítheti:

  • Írásban értesíti a vállalkozást a hiba észleléséről.
  • A vállalkozás a bejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül válaszol, és ha a termék vagy szolgáltatás hibás, akkor egyeztetni fog a cseréről vagy javításról, vagy egyéb megfelelő kompenzációról.

Termékszavatosság

A vállalkozás által forgalmazott fizikai termékek esetén a vásárló kizárólag akkor élhet termékszavatossági jogával, ha a termék szállítás során sérült vagy nem felel meg a leírásban szereplő állapotának (pl. törött kristály).

Milyen esetekben minősül hibásnak a termék?

A termék hibásnak minősül, ha az érkezéskor törött, sérült vagy ha a termék nem felel meg a leírásban szereplő minőségi jellemzőknek (pl. a kristályok nem érkeznek meg sértetlen állapotban). Mivel a termékek egyedi természetes anyagok (pl. kristályok), nem vállalunk garanciát olyan szubjektív elvárásokra, amelyek az egyéni energetikai élményeken alapulnak.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igény alapján?

Ha a termék a fenti kritériumoknak nem felel meg (például törött vagy sérült), akkor a vásárló jogosult a termék kicserélésére.

Milyen határidőn belül érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

A termékszavatossági igényt a termék forgalomba hozatalától számított 2 éven belül lehet érvényesíteni. E határidő lejártát követően a vásárló a termékszavatossági jogot már nem gyakorolhatja.

Kivel szemben érvényesítheti termékszavatosságot?

A termékszavatossági igényt a vállalkozás forgalmazójával lehet érvényesíteni. Önnek kell bizonyítania a termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén.

Mikor mentesül a vállalkozás a termékszavatosság alól?

A vállalkozás mentesül a termékszavatosság alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • A termék hibája a forgalomba hozatal idején nem volt felismerhető.
  • A termék a rendeltetésszerű használat során nem felelt meg a leírásában szereplő paramétereknek, és a vásárló nem a termék szándékolt használatának megfelelően választotta azt.

Kellékszavatosság és termékszavatosság együttes érvényesítése

A vásárló nem érvényesítheti egyszerre ugyanazon hiba miatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot. Ha a termékszavatossági igény érvényesítése során a vásárló a terméket kicserélteti, a cserélt termékre a kellékszavatosságot érvényesítheti.

Jótállás

A vállalkozás nem vállal jótállást a webshopban forgalmazott termékekre, mivel azok nem tartós fogyasztási cikkek, és nem tartoznak a jótállás hatálya alá.

Milyen esetekben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A vásárlók termékszavatosságot érvényesíthetnek, ha a megrendelt termék a szállítás során megsérült vagy nem felel meg a leírásban szereplő jellemzőknek. Ennek alapján a következő esetekben élhet a vásárló szavatossági jogával:

  • A termék érkezésekor törött vagy sérült állapotban van.
  • A termék nem felel meg a leírásban szereplő paramétereknek (pl. a kristály nem az elvárt állapotban vagy energiával rendelkezik).

Milyen jogok illetik meg Önt a termékszavatosság alapján?

A vásárló jogosult a hibás termék cseréjére. Ha a termék nem cserélhető, vagy a hiba nem orvosolható, a vásárló jogosult a vételár visszatérítésére.

Milyen határidőn belül érvényesítheti a termékszavatosságot?

A termékszavatossági igényt a termék forgalomba hozatalától számított 2 éven belül lehet érvényesíteni. E határidő lejártát követően a vásárló a termékszavatossági jogot már nem gyakorolhatja.

 

Fontos tudnivalók

Mivel a Térgyógyítás webshopja nem tartós fogyasztási cikkeket forgalmaz, így a jótállás nem alkalmazható. A vásárlók kizárólag termékszavatosságot érvényesíthetnek a termékek hibás teljesítése esetén, a fenti feltételek szerint.

 

Javítás, csere, elállás kizárása egyes termékek és szolgáltatások esetén

A Térgyógyítás webáruházban megvásárolható szolgáltatások (például: aura tisztítás, energetikai tértisztítás) szubjektív, egyéni érzékelésen alapuló energetikai szolgáltatások, amelyek eredménye személyenként eltérő lehet. Ezekre sem javítás, sem csere nem értelmezhető, és pénzvisszafizetési garanciát sem vállalunk.

Hasonlóképp, az olyan termékek esetében, mint a Térgyógyító otthoni készlet, a programozott kristályok, valamint a digitális formában letölthető tartalmak (pl. térgyógyító zene és meditáció), nem értelmezhető a kijavítás vagy csere lehetősége. A letölthető termékek esetén – a vonatkozó jogszabályok alapján – a vásárló a digitális tartalom megvásárlásával tudomásul veszi és elfogadja, hogy az elállási jogát elveszíti, mivel a teljesítés megkezdése a vásárló kifejezett hozzájárulásával történik.

A fentiek alapján kijelentjük, hogy a Térgyógyítás webáruházban kínált termékek és szolgáltatások jellegüknél fogva nem esnek a klasszikus szavatossági és jótállási kötelezettségek alá. Ebből kifolyólag a vásárló a Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján meghatározott javítási vagy csereigénnyel nem élhet.

Jótállás és szavatossági jogok viszonya

A vállalkozás által üzemeltetett webáruházban elérhető termékek és szolgáltatások jellege miatt kötelező jótállás nem áll fenn, mivel egyik termék sem minősül a jogszabályban meghatározott tartós fogyasztási cikknek. A megvásárolható szolgáltatások (pl. aura- és tértisztítás) szubjektív élményen alapulnak, ezért azokra sem jótállási, sem kellékszavatossági kötelezettség nem vonatkozik.

A digitális tartalmak (pl. letölthető térgyógyító zene, meditáció) esetében a vásárló kifejezett beleegyezésével történik a teljesítés, így az elállási jog és jótállás nem érvényesíthető.

A vállalkozás önkéntes jótállást sem vállal sem a fizikai, sem a digitális termékekre, sem a szolgáltatásokra, tekintettel azok egyedi, személyre szabott és energetikai természetére, illetve arra, hogy azok nem minősülnek iparilag előállított, javítható vagy cserélhető fogyasztási cikkeknek.

Három munkanapon belüli csereigény

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti három munkanapon belüli árucsere kötelezettség kizárólag a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik. Mivel a webáruházban elérhető termékek nem tartoznak ezen rendelet hatálya alá, ilyen kötelezettség nem áll fenn.

Jótállási kötelezettség alóli mentesülés

A vállalkozás jótállási kötelezettséget nem vállal, így a mentesülés kérdése nem értelmezhető.

 

Záró rendelkezések
A vásárló jogait a mindenkor hatályos jogszabályok biztosítják, és a vállalkozás minden esetben törekszik arra, hogy az Általános Szerződési Feltételek teljes körű érvényesítése mellett segítse ügyfeleit. A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekben, problémákban, kérjük, forduljon bizalommal hozzánk!

Amennyiben bármilyen kérdése vagy észrevétele van, vagy úgy érzi, hogy a vásárlás során bármilyen jogi vagy technikai probléma merült fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található elérhetőségek egyikén. 

Köszönjük, hogy a Térgyógyítás szolgáltatásait választotta!